עיצוב גינות יוקרה

עיצוב גינה יוקרתית

עיצוב גינות יוקרה הינו תחום מורכב המצריך איש מקצוע בתחום. כפיר פישר הינו מעצב גנים ונוף מקצועי ומנוסה בתחום. בעזרתו נדון במאמר זה על הטרנדים החדשים בעולם עיצוב גינות היוקרה בשנים האחרונות.

טרנדים חדשים ומובילים בעולם עיצוב גינות היוקרה

עולם עיצוב גינות היוקרה הינו עולם רב סגנונות וחידושים. כמו בכל תחום אסתטי ועיצובי (עיצוב אופני, עיצוב פנים, עיצוב שיעור וכדומה) גם בעולם עיצוב הגנים ונוף ישנם טרנדים וחידושים רבים. במאמר זה נדון על הטרנדים הבולטים בעולם זה בשנים האחרונות:

עיצוב גינה עם בריכות לא קונבנציונליות- עיצוב גינות עם בריכות לא קונבנציונליות הפך לטרנד נפוץ מאוד בעולם אדריכלות הנוף. דוגמא לבריכות מסוג זה הן בריכות האינפיניטי (בריכות האין סוף), בריכות בצבעים כהים מאוד (גווני האפור הכהה), ובריכות בהירות למדי (בגווני הצבע הלב).

אדניות ממתכת- בעיקר בעולם עיצוב הגינות בסגנון המודרני, השילוב של חומרי גלם ממתכת בצורות סימטריות, דוגמת אדניות נעשה נפוץ מאוד. בנוסף ישנם צורות שונות של אדניות אלו (משולשים, מלבנים, ריבועים וכדומה), וכן ישנם שילובי אדניות ממתכת אשר נתלות על הקיר וסכך השמש. לרוב הבצע של אדניות אלה יהיה שחור.

פינות מדורה מעוצבות- טרנד חדש נוסף אשר נכנס לשנים האחרונות הינו טרנד המדורה הביתי. למה הכוונה? הכוונה היא לפינות ישיבה מעוצבות הכוללות במרכזם חור באדמה המכוסה באבנים אשר בו ישנם קרשי עץ, יעוד חלל זה הוא להקמת מדורה. אך לא זאת הדרך היחידה אשר מאפשרת הקמת מדורות ביתיות, ישנם גם קערות  חוץ מעוצבות המיועדות למטרה זו, וכן גם שולחנות הכוללות במרכזן את האפשרות להדלקת מדורה.

אם אתם מעוניינים לעצב גינות יוקרה בצורה טובה ונכונה פנו לאיש מקצוע בתחום

מעצב הגנים והנוף כפיר פישר, הינו אדריכל גנים מנוסה ומקצועי ביותר. בין הפרויקטים הרבים שביצע ניתן לראות בתי מלון, גני אירועים, גינות פרטיות, מרפסות גג ודירות גן. לפרטים נוספים צורו קשר במספר המופיע באתר.

 

עיצוב גינות יוקרה על ידי כפיר פישר אדריכל נוף מומחה

תכנון גינות יוקרה

אם אתם בעלי בית פרטי ואתם מעוניינים לעצב באופן יוקרתי ומרשים את החלל החיצוני בביתכם, וודאי אתם מתעניינים בתחום תכנון גינות יוקרה. חשוב לדעת כי תחום זה הינו תחום מורכב בהרבה ממה שאנו מתארים לעצמנו, ועל כן החשיבות של העזרות באיש מקצוע מנוסה ומקצועי בתחום הינה חשובה מאין כמותה. משרדו של כפיר פישר- עיצוב גנים, הינו משרד עיצוב מנוסה ומקצועי מאין כמותו. משרד זה ביצע שלל פרויקטים של תכנון ועיצוב נוף לבתים פרטיים, מלונות וחללי ציבוריים שונים. בעזרתו נסביר מדוע השכרת שירותים של מעצב גנים ונוף הינו הכרחי למען תכנון גינת יוקרה.

תכנון גינות יוקרה בצורה טובה ומקצועית הינו תכנון אשר מתבצע בעזרת מעצב גנים מנוסה ומקצועי

כאמור לעיל תכנון גינות יוקרה אינו פשוט כפי שנדמה לרבים. תכנון זה מורכב מאוד הן מבחינות תכנון התשתיות, הן מבחינת תכנון העיצוב, והן מבחינת בחירת הצמחייה ומיקומה. במאמר זה נסביר אודות כל הפרמטרים הללו:

  1. תכנון עיצוב הגינה בצורה נכונה- על אדריכל הגנים והנוף לבצע את תכנון הגינה בצורה מותאמת לגודל השטח, תשתיותיו, שימושי הדיירים, וכמובן תוך התחשבות עם עיצוב הבית עצמו. כל למשל עיצוב גינת יוקרה בסגנון מודרני עבור בית פרטי בסגנון כפרי אי נו מתאים כלל וכלל, ולהפך.
  2. התחשבות בתשתיות הגינה והשטח- רבים אשר מעוניינים לתכנן ולעצב גינת יוקרה מבקשים לשלב בריכות מעוצבות, ג'קוזי ומזרקות. אלו מתאפשרים בהתחשב בתכנון מוקדם והתחשבות מבחינת תשתיות השטח.
  3. בחירת הצמחייה ומיקומה- גם לבחירת סוג הצמחייה ומיקומה באזורי הגן יש משמעות רבה. ראשית לא כל צמחיה אמידה לכל סוג של אקלים, ועל כן צמחייה אשר מתאפשרת לגידול באזור בדרום לא בהכרח תתאשר באזור הצפון ולהפך. בנוסף למיקום הגינה מבחינת כיוונים יש אלמנט חשובה בבחירת הצמחייה וכן למיקום הצמחים בגינה. אלו יתבצעו בצורה נוכונה וחכמה באמצעות איש מקצוע בתחום.

עבור תכנון ועיצוב גינות יוקרה פנו אל אדריכל גנים ונוף

משרדו של אדריכל נוף כפיר פישר – תכנון ועיצוב גינות, הינו משרד מנוסה ומקצועי אשר ישמח לעמוד לצדכם.

עיצוב גינות יוקרתיות

עיצוב גינות יוקרתיות

מי מאיתנו לא חולם על גינה מפוארת בבית, בין אם במרפסת או על הגג או בכניסה. יש מבחר של אפשרויות עיצוביות עבור גינות ביתיות וניתן לשלב עיצוב גינות יוקרה ללא שום בעיה. תכנון של גינה כזו מתבצע על ידי חברה המתמחה בכך. חשוב להבין ביחס לעיצוב ותכנון גינות  כי הדבר כולל אספקטים חשובים ביותר כמו היכרות עם חוקי העזר העירוניים, בחירת צמחייה מתאימה, איטום, קיבולת עומסים ועוד. ולכן חשוב מאוד לשכור שירותיו של איש מקצוע ולא לבצע את הדברים עצמאית. תוכלו ליהנות מתכנון פרטני שיביא לתוצאות מיטביות מבחינה אסתטית ופרקטית בבית שלכם.

גינות יוקרה בגג

גינות יוקרה לבתים פרטיים ודירות בבניינים מאפשרים לכם לשדרג משמעותית את נראות הבית כולו ואת הכניסה אליו. אתם למעשה מייצרים בבית שלכם אזור נוסף המתאים למנוחה, לאירוח ולבילוי, וגם כזה אשר תורם לסביבה. עבור גגות של בתים ובייחוד לדירות פנטהאוז מדובר באלמנט התפור כמו כפפה ליד, רק חשוב לעשות נכון. זה לא קל להתאים את גינת החלומות שלכם בין רגע, ובטח שלא לעשות זאת לבדכם ללא איש מקצוע. עיצוב גינות יוקרה דורש המון ניסיון והבנה בהיבטים רבים החל מתכנון, היכרות עם חוקי עזר עירוניים, בחירת צמחייה מתאימה מבחינת כיווני אור ושמש, ניצול של שטח, והבאה לידי ביטוי את סגנון הלקוח. באותו שטח ובאותה הדירה ניתן לצקת גינות שונות לחלוטין מבחינת המראה והסטייל, מבחינת גובה הצמחים והעצים ועוד. ולכן איש מקצוע העוסק בעיצוב גינות יספק לכם בדיוק את השירות הדרוש.

תאורה לצמחים

כחלק מעיצוב גינות יוקרה יש גם אלמנט של בחירת צמחייה המתאימה ועם התאורה המתאימה. התאורה מאירה גם את הצמחים וגם כמובן את המרפסת עצמה. התאורה יכולה להיות בהירה או כהה, מקושטת או פשוטה. יש גם מבחר של מערכות השקיה אוטומטיות או ידניות, ולכן חשוב מאוד לעשות את הבחירה הנכונה. יש עצי נוי שתוכלו לשלב, ועוד למשל היבטים שחשוב לתת עליהם את הדעת כמו מזיקים שונים שעלולים להיטפל לצמחים ומה לעשות בעניין הזה. איש מקצוע יספק לכם את כל המכלול והעיצוב בבת אחת על מנת שתצאו מרוצים מגינת החלומות שלכם.

עיצוב ובניית אתרים עיצוב ובניית אתרים

    דילוג לתוכן